«У світі існує дві складні речі – керувати і                                                     виховувати.»

                                            Імануіл Кант

 

Завідувач – Мисанець Надія Мечеславівна,  1965 року народження, освіта неповна вища, закінчила Кременецьке педагогічне училище (вихователь дитячого садка), загальний  стаж педагогічної роботи складає 30 років, на посаді завідувача дошкільного навчального закладу  з 1997року.

 

Життєве кредо: «Допомагаючи іншому піднятись нагору,ти сам наближаєшся до вершин»

                                                                        Норман Шварцкопф

     У мене вже майже 32 роки є улюблена робота,про яку я мріяла з дитинства,і от уже майже 18 років(не приховаю,найважчих)- я завідувач ДНЗ «Малятко».Запитаєте:а чи легко бути лідером в  освітній установі?Напевно, важко? Адже це приблизно 17 співробітників,68 дітей і подвоєна цифра батьків у щоденній взаємодії.Тепер я розумію,що педагогічної освіти для керівника дошкільним закладом мало. Життя постійно примушує вчитися і перетворюватися на психолога, мистецтвознавця, юриста, бухгалтера, менеджера, дизайнера...Вчу інших і сама постійно вчуся.Без цього не можу.Тільки тоді вповні живеш і працюєш,коли відчуваєш власну щедру віддачу справі,людям.Я зобов’язана знати багато,бути в курсі всіх новацій,володіти безліччю варіантів виховних прийомів,методів.Інакше я не виправдаю своєї посади і моїм спільникам буде зі мною нецікаво працювати.Керівник дошкільного навчального закладу має ефективно управляти колективом:ставити професійну мету;об’єднувати людей,підтримувати їхню ініціативу,вміти якнайкраще демонструвати свої особисті якості;

 

        Бути керівником – справа нелегка. Але точно знаю, що ми не маємо права на грубість і роздратування, на неувагу і нерішучість, а маємо право на мудрість, гнучкість, високий професіоналізм, на високу працездатність величезну відповідальність за роботу в установі і звичайно ж, постійне хвилювання за результати роботи колективу.

         Сьогодні ніхто не знає, що буде завтра. А керівник повинен оперативно відчувати час, передбачати і прогнозувати будь-яку ситуацію, гнучко перебудуватися за всіх вимог життя, розумно ризикувати. Спроби відповідати вимогам керівника, саме такого, яка я є на сьогоднішній день, привели мене до висновку: будь-які плани, намічені завдання, проекти, інноваційні сучасні технології можуть бути ефективно реалізовані тільки за умови взаєморозуміння і тісної співпраці всіх учасників освітньо-виховного процесу, а саме: ініціаторів-керівників, педагогів, батьків та дітей.      

 

 

МИ ПРАЦІВНИКИ ДНЗ «МАЛЯТКО» ЗАВЖДИ ВІДКРИТІ ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ ТА ОБМІНУ ДОСВІДОМ.

НЕМАЄ У НАС НІЧОГО ДОРОЖЧОГО ЗА ДІТЕЙ, І НЕ МАЄ БІЛЬШ ВАЖЛИВОЇ СПРАВИ НА ЗЕМЛІ,НІЖ ВИРОСТИТИ ЛЮДИНУ!ЗДОРОВУ,РОЗУМНУ,ДОБРУ І ЩАСЛИВУ!

 

 

 

 

 

Завідувач здійснює загальне керівництво ДНЗ.

У    своїй діяльності керується:

 

·         Законом України "Про дошкільну  освіту";

·         Законом України "Про внесення змін до  законодавчих актів з питань загальної  середньої та дошкільної    освіти  щодо  організації  навчально-виховного процесу"  № 2442 - VІ   від 06.07.10;

·       Законом України "Про охорону дитинства"

·       Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

·       Статутом дошкільного закладу та іншими законодавчими актами.

Завідувач займається комплектуванням груп дітьми у відповідності з їх віком, станом їх здоров'я, індивідуальними особливостями та запитами батьків, підбирає кадри, керує педагогами, і обслуговуючим персоналом.

Батьки можуть звертатися до завідувача ДНЗ за консультаціями і вносити власні пропозиції щодо покращення роботи з дітьми. 

 

ЗАВІДУВАЧ РАДИТЬ:

 

Правила педагогічної етики:

·       Будь обережний!

·       Не помились!

·       Не шкодуй!

·       Будь надією для дітей!

·       Даруй себе дітям!

·       Знай, до чого прагнеш!

·       Постійно шукай в дитині багатство його душі!

·       Будь терплячим в чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитині!

 

Завідувач ДНЗ - взірець для наслідування своїми підлеглими, від його ставлення до колег залежить ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

Стосунки «ПЕДАГОГ – КОЛЕГИ»

(за Ш. Амонашвілі)

1. Бути добрим, дружелюбним та чутливим до своїх колег

2. Володіти тоном і тактом спілкування з колегами

3. Не заздрити успіхам колег

4. Ділитися своїм досвідом з колегами

5. Не соромитись вчитися у колег

6. Не дивитись на колег згори свого "польоту"

7. Зберігати добре ім'я своїх колег

8. Не намагатися підняти авторитет свого предмету через приниження інших

9. Бути непримиримим до фактів антипедагогічної поведінки колег


 

 

 

 

Download
Діяльність та зміст функціональних обов'
Microsoft Word Document 67.5 KB